Když Adolphe Sax vyrobil první saxofon v roce 1841, nikdy by si nedovedl představit, jak populární jednou bude. Saxofonisti bývají často nejsofistikovanějšími jazzovými intelektuály s nekompromisní uměleckou integritou. A v pantheonu skvělých saxofonistů Jerry Bergonzi si zaslouží velký byt pod střechou. Bergonzi je odedávna nepopiratelným mistrem, který dosáhl maxima umělecké zručnosti s minimem povyku, což maskuje skutečnost, že ani obsah ani provedení hudby, kterou dělá, není nic jednoduchého. Jeho hra se může zdát muskulózní, překotná a průbojná, ale je podložena hlubokomyslným hudebním názorem. Především jeho hraní je naprosto spontánní a výrazné. Je to právě výrazná spontánnost, která má převahu v BY ANY OTHER NAME, kde Bergonziho skvělé skladatelské schopnosti jsou v popředí, vedle jeho instrumentálního výkonu. Zde je album melodií založených na akordových změnách dřívějších skladeb, podobně jak to Dizzy udělal v „Groovin' High” s „Whispering” z dvacátých let a Charlie Parker tansformoval „Back Home Again in Indiana” v „Donna Lee”. S trubkou Phila Grenadiera v přední linii je lokální noviny nazvaly „nejtalentovanější kapelou, která vystoupila v Bostonu.”
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.